اللهم صلي على محمد وعلى آل محمد كما صليت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم وبارك علي محمد وعلى آل محمد كما باركت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميدٌ مجيد



Thursday, May 31, 2007

والله الواحد عنده كتير

السلام عليكم ورحمه الله
نرجع تاني نكمل فضفضة
قعدت لوحدي وفكرت اد ايه مخنوقه ومتضايقه
نفسي في حاجات كتير وعايزةاعمل حاجات اكتر بكتير
لكن سبحان الله
والله الرسول صلي الله عليه وسلم علي حق فعلا وما ينطق عن الهوي
قال اننا ننظر في الدنيا لمن هو اسفل منا حتي نرضي
وفعلا نفذت الوصيه
ولقيت عجب
تخيلو اولها اكتشفت اني اعرف النت وغيري ابيض يا ورد
واني بنتعامل مع الكمبيوتر وغيري يا حسرة
ولقيت اني متعلمه تعليم عالي وغيري متوسط والحكايه دي كسرة نفسهم
وكمان لقيتني اصلا اصلا بعرف اقرا
وفوجئت في دروس محو الاميه البنات اللي قدي و ميعرفوش يقرو وحيتجنننوا بمعني الكلمه يقروا اليفط ف الشارع ولا اسامي الدكاترة ولا حتي يدخلوا الاسامي ع الموبايل ولا يبعتوا رساله
يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه كل دي نعم وانا ولا وخده بالي
الحمد لله ...الحمد لله ......الحمد لله
والله لو نقولها الف مليون مرة مش كفايه دا فعلا انا عندي كنوز ربنا ادهالي وانا اللي كنت بصه لنص الكوبايه الفاضي
اخيييييييه عليا
صدق الله حين قال تعالي "وإن تعدوا نعمة الله لا تحصوها..."الحمد لله

No comments: